25 Şubat 2016 Perşembe

Petekkaya: İzleyiciler Dizi Oyuncularını Karakterle Özdeşleştiriyor

Türk Dizi sektörünün masaya yatırıldığı, Okan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bülent Vardar moderatörlüğünde gerçekleşen "Türk Dizilerinin Dünyadaki Yeri" konulu söyleşiye ünlü oyuncular Erkan Petekkaya veGökçe Bahadır, Star TV Genel Müdür Yardımcısı Ümmü Burhan ve yönetmenCevdet Mercan katıldı.
Oyuncuları Dizi Karakterleriyle Özdeşleştiriyorlar

İzleyicilerin dizideki karakterle kendisini özdeşleştirdiğini belirten oyuncu Gökçe Bahadır, bu durumun çok zor olduğunu ifade etti. Bahadır, "Oynadığım karakterle beni özdeşleştiriyorlar. Zayıf bir karakterdeysem sokakta karşılaşınca ‘Seni böyle görmek istemiyoruz’ tepkisi veriyorlar." dedi.
Dizide Oynayanlar Küçümseniyor
Dizilerde oynamaya başladığında oyuncu arkadaşları tarafından aşağılanmaya başlandığını söyleyen Erkan Petekkaya, "12 yıl Devlet Tiyatroları’nda çalıştım. Çaycı bile bana dizide oynuyorum diye trip yapıyordu. Ancak ünlü olduktan sonra tiyatrocu arkadaşlarım benden rol istediler." Dedi.
Erkek Oyuncular Daha Dikkatli Olmalı
Dizilerde başrolde oynayan erkek oyuncuların özellikle çok hassas olması gerektiğini vurgulayan Petekkaya, "Dizilerdeki başrol erkek karakterlerin sevecen, babacan, insancıl olması, topluma öğüt verici rollerde görünmesi gerektiğini düşünüyorum. Ali Kaptan hariç, bu tip topluma örnek olacak rollerde oynadım ben." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder