İTO Başkanı
İbrahim Çağlar, MIPIM Fuarı’nda Türkiye ve İstanbul tanıtımını
her yıl yeni bir boyuta taşıdıklarını kaydetti. MIPIM’in İstanbul’un
gayrimenkul ve inşaat projelerinin dünyaya tanıtılmasında stratejik öneme sahip
olduğunu söyleyen Çağlar, “Türk firmalarının kentsel dönüşüm projeleri ve
devletimizin İstanbul
için planladığı mega altyapı projeleri 89 ülkenin yabancı yatırımcısına birebir
tanıtılacak.” dedi.
YAŞAYAN
MAKET İKİNCİ KEZ CANNES’DA
İstanbul
Gayrimenkul Tanıtım Çadırı’nda bu yıl da 'yok' yok. 'Star of Housing' temasıyla
hazırlanan çadır hem konumu, hem içeriği, hem de gün boyu gerçekleşecek
etkinlikleri ile MIPIM'de her an sahnede olacak.
İlk kez
geçen yıl tanıtılan Yaşayan İstanbul Maketi, bu yıl da İstanbul Çadırı’nda
yer alacak. 96 metrekarelik maket, dört mevsim İstanbul'u yaşatacak. Bunun için
video mapping sunumu baştan tasarlandı. Bugüne kadar yapılmış en büyük İstanbul
maketi olma özelliği taşıyan Yaşayan İstanbul Maketi, ses ve görüntü
efektleriyle İstanbul’un 24 saatini fuar ziyaretçilerine sunmaya devam edecek.
EMLAK KONUT
DA ÇADIRDA
Türkiye'de
planlı kentleşme ve konut seferberliğinin öncüsü olan Başbakanlık Toplu Konut
İdaresi (TOKİ) iştiraki Emlak Konut GYO da fuarda projelerini İstanbul Gayrimenkul
Tanıtım Çadırı'nda sergileyecek.
İstanbul
Gayrimenkul Çadırı’nda İstanbul’un en prestijli projelerinin tanıtılmasının
yanı sıra fuarın ilk günü yabancı yatırımcı resepsiyonu gerçekleştirilecek.
İstanbul Gayrimenkul Çadırı’nın içinde firmalar arası ikili görüşmelerin
yapılması için ortam da sağlanacak. İkinci gün ise 'Metropolitan Şehirler:
Konutlaşma ihtiyaç ve talepleri bağlantılı mı?' konulu panel İTO'nun
katkılarıyla gerçekleştirilecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder