4 Şubat 2014 Salı

Nişanlandıktan Sonra Ev Arayışımız




Nişanlandıktan bir kaç ay sonra evlilik tarihimiz belli oldu. Düğün zamanına sayılı günler kalmıştı artık. Bundan sonra oyalanacak zamanımız kalmamıştı, bir çok işimizi hızlandırmamız geriyordu. Aile büyükleri ve bizim istişaremizle evlendiğimizde nerede oturacağımız netleşti ve işimin gidişatına göre en uygun yerin Antalya olacağını kararlaştırdık. Ev arama işi o kadar zor bir iştir ki, ne yapacağınızı bilemezsiniz günlerce sokak sokak gezmemi dersiniz beğendiğiniz dairenin eksikler inimi dersiniz en kötüsü kandırılmak ve bütün hayallerinizin kaybolması, buldunuz diyelim o kadar eşyanın bir an önce yerleşmesi ve düzenlenmesi gerekiyor. Öncelikli olarak düğün salonumuzu ve kına gecesinin yapılacağı mekanları araştırdık, şükür bu konuda fazla zorlanmıyorsunuz mevsimine göre seçim şansınız kısıtlıdır. Bunları halleder etmez hemen nişanlım volkan ile birlikte Antalya'nın yolunu tuttuk. Düğünden gelecekler, elimizdeki bir miktar para ve üstünü de Konut kredisi ile tamamlayıp Antalya'da Satılık Daire aramaya başladık. Öncesinde Volkan'ın evkolay.net emlak sayfasından bulduğu satılık daireleri gezmeye başladık. Evler çok hoşuma gitmişti, çok fazla gezmemize gerek yoktu aslında, çünkü bunlardan birinde karar kılabilirdim. Bir çoğu tüm ihtiyaçlarımı giderebilecek özelliklere sahipti. Korkarak başladığımız ev arama serüvenimiz kötü sürprizlerle karşılaşmadan son buldu ve birini seçtim. Emlak şirketi ve ev sahibi ile yapılan görüşmeler ve pazarlıklar sonucu emlak danışmanının da yardımlarıyla uygun fiyata dairemizi aldık. Volkan satış ve tapu işlemleri ile uğraşırken bende hemen annemleri arayarak eşyalarımızı göndermelerini istedim. İş temizliği geldi, Volkan'ın da yardımlarıyla evimizi çiçek gibi yaptık ve bir bir yeni gelen eşyalarımızı yerleştirmeye başladık. Evimiz çok güzel olmuştu hayallerimdeki gibiydi, bu mutlulukla Bursa'ya acilen dönerek gelinlik provasıydı kına kıyafetiydi derken düğün gününe az bir zaman kalmıştı. Ama çok huzurlu ve mutluydum, en önemli işimi yani evimi bulmuştum. İlk zamanlarda ev satın alacağımız muallaktaydı. Yalnız son dakikada kayın pederimin bize yaptığı destek sürpriz mükemmeldi. Ve ev satın almaya işimiz kolaylaşmıştı, artık bir evim vardı. Kalan hazırlıkları bitirdikten sonra düğün gününü bekleyecektik. Kısıtlı bir vakit içerisinde Annem ile birlikte Antalya'ya gittik. Kayın validemde bizle gelerek yeni evimize uygun aksesuarlar aldık. Ve kalan diğer ufak tefek eşyaları yerleştirerek tüm hazırlıklarımızı tamamıyla bitirdik. Annem evimi çok beğendi, ön balkon deniz manzaralıydı. Benimde tek hayalim buydu. Düğün günü geldi çattı ben inanılmaz heyecanlı ve mutluydum çünkü böyle bir eşe ve ailesine sahip olmuştum. Birde huzurla yaşayacağım eve sahip olmuştum. Herkes istediği gibi bir eş ve ev bulur umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder