Gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş GYO,
sosyal medyadaki başarılarıyla da adından söz ettiriyor. Sinpaş GYO, ilk kez
2013 yılında sektör birincisi olarak yer aldığı “Türkiye’nin En Güçlü 100
Sosyal Markası’’ sıralamasındaki başarısını koruyarak 40. yılını kutladığı 2014
yılında Türkiye’nin “en” iyileri arasında yer aldı.
Türkiye’de faaliyet gösteren yerli/yabancı markalar
içerisinde konsept projelerin lideri Sinpaş GYO, sosyal medyadaki en güçlü 100
firma arasında yer alarak 2013 yılındaki başarısını perçinledi.
2014 yılında en çok
takip edilen Gayrimenkul Şirketi: Sinpaş GYO
40 yılı aşkın deneyimi ve uzmanlığıyla gayrimenkul
sektöründe liderliği üstlenen Sinpaş GYO, 2014 yılında dijital medya
çalışmalarıyla da büyük ilgi ve beğeni topladı. Facebook fan sayısını
sadece bir yılda 2 kat arttıran Sinpaş GYO; Facebook etkileşiminde en iyi 5
markayı sıralayan listeye yıl boyunca 2 kez girerek, Türkiye’nin en iyileri
arasında yer aldı.
2014 yılında Instagram’da da en çok takip edilen
gayrimenkul şirketi Sinpaş GYO oldu. Sinpaş GYO proje fotoğrafları ve
#sinpasgyo hashtagi 7000’den fazla kullanıldı. Bir diğer rekor da
FourSquare’den geldi ve FourSquare’de en çok check-in yapılan konut projeleri Sinpaş GYO
projeleri oldu. Sinpaş GYO bu başarılarıyla, ‘’Türkiye’nin En Güçlü 100 Sosyal
Markası’’nda sektöründe ilk sıraya yerleşti.
Sinpaş, “2014
SuperBrands” seçildi
Dünya’da 88 ülkede ve Türkiye’de de iki yılda bir düzenlenen
“SuperBrands Türkiye” 2014 yılının Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve
AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, gayrimenkul
sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş, “SuperBrands” seçildi.
Süper marka seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş
gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka
devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik
değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder