8 Temmuz 2014 Salı

Ümraniye'de Full Yapılı Satılık daire

Öncelikle Herkese merhabalar.
Yaşadığım maddi sıkıntılardan dolayı dairemi satmak zorunda kaldım. Ümraniye'de Satılık daire almak gerçekten kolay değildir. Fiyatların yüksekliğinin yanında aradığınız özelliklerde daireyi bulmak da epey zor olacaktır. Bu nedenle, benim dairem diye demiyorum ama Ümraniye satılık daireler arasında en güzel dairelerden birisi benim dairemdir. Dairenin dıştan görüntüsünü aşağıda görebilirsiniz.
Size biraz dairenin özelliklerinden bahsedeyim.
Evim Nato yoluna çok yakın, merkezi konumda, Tantavi parkına yakın bir mevkide bulunmakta. Yani tüm imkanlar hemen elinizin altında. 2006 Yılında yapılmış Lüks bir satılık daire. Genel özellikleri olarak dairem ön cephe, 1. kat, otoparklı ve bahçeli, asansörlü lüks bir daire. Merkezi uydu sistemi, hidrafor ve su deposu bulunmakta. Bunun dışında en önemli şey, ümraniye satılık daireler arasında depreme karşı bu kadar dayanıklı daire bulamazsınız. Daha 1-2 ay önce deprem dayanıklılık testi yaptırdım ve çok sağlam çıktı.
İç özelliklere gelince, evim 3+1, 140 m2 dir. Odalar gerçekten geniş ve aydınlıktır. Isınma olarak kombili. Duvarlarımız saten boyadır. Alacak kişinin hiç masraf etmesine gerek yok. Duvarların boyasını bu yaz yaptırdım. her yer pırıl pırıl. Yerler özel bir laminant parke ile döşendi. En iyisinden seçtim. Ufak tefek şeylerde hemen çizilme yapmaz. Salonun resimlerine baktığınızda yerleri görebilirsiniz
Resimde gördüğünüz gibi, tavanlarda kartonpiyer mevcut. Ayrıca spot lambalar da var. Bu da doğal olarak farklı bir hava katıyor. Bunlar belki fazla masraflı şeyler değil gibi ama, ümraniyede bir satılık daire alıp da, bunların hepsini baştan yaptırmak isteseniz, hem masraf olarak da sizi epey yoracak hem de kiri pisi, usta bulması derken gerçekten yorucu işler.
Mutfağımız gerçekten geniş ve güzel bir mutfaktır. Masada ailece kahvaltı yapabileceğiniz kadar geniş bir mutfaktır. Dolaplarını geçen sene yaptırdım. Ayrıca ankastre seti de bulunmakta. Mutfağın resmini aşağıda görebilirsiniz
Aşağıdaki resimde de göreceğiniz gibi tüm camlarda otomatik panjur sistemi mevcuttur
Banyomuz Hilton banyodur. Jakuzi, duşakabin bulunmaktadır. Ayrıca Bir adet daha wc vardır. Banyonun resmini aşağıda görebilirsiniz
Çelik kapıyı da 2 sene önce takdırdım. En kalitesinden aldım. Malum İstanbul'da yaşıyorsanız güvenlik çok önemlidir. aşağıda çelik kapının resmini görebilirsiniz
Apartmanın girişi ve merdivenler de güzel ve geniştir. eşyalarınızı rahatça taşıyabilirsiniz. Ayrıca apartmanın girişi güzel olunca gerçekten insan eve girdiğinde kendini güzel hissediyor. Apartmanın girişi resmi aşağıdadır.
Neyse dairemi daha fazla anlatmama gerek yok herhalde, dediğim gibi ümraniye satılık daireler içinde bu fiyata bu kalitede daire bulmanız çok zor. Ancak yine de daha farklı bir daire bakmak isterseniz, son zamanlarda ümraniye de epey yaygınlaşan evkolay.net sitesine bakabilirsiniz. Evkolay.net de ümraniye satılık daire ilanlarını aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder